Johan Persson om utveckling och framtidstro

Hoppa till innehåll
  • Blogg
  • Om Johan

  • Allmänt

Filminspelning

28 juni 2010

Förra måndagen var jag inne i stan redan vid femtiden för att tillsammans med flera andra socialdemokrater spela in den valfilm som ska visas i höst. Delar här med mig ett kort bildspel från denna inspelning.

http://www.youtube.com/watch?v=UbC5ELOwnko

  • email
  • facebook
  • linkedin
  • twitter

OM JOHAN

Kommunstyrelsens ordförande i Kalmar kommun. Drivs av att Kalmar ska växa och bli mer attraktivt för både invånare och besökare.

Heta ämnen

  • Allmänt
  • Kalmar

Senaste inlägg

  • Centrumskolan ska vara kvar!
  • Kalmar city, 95% sannolikhet, Centerns vägval & Halltorp
  • (ingen rubrik)
  • Företagsklimat, jämställdhet & 1 367 miljoner
  • Symboliskt i Oskarshamn, reformer på lån över valdagen & SD-ministrar